Monday, April 22, 2019

113. ඇවිදින්න යං

අපි ඇවිදින්න යං ද....?
.
ඔන්න හා කියල එන අයටයි මේ නීති මාලාව....
.
නෑ නෑ....නීති කීවම පස්ස ගහන්න කාරි නෑ අනේ.....
.
මේවා simple rules .....
.
මම මේ සරල නීති ටික කියෙව්වෙ රොබින් ශර්මාගෙ පොතක තිබිලා....
Alan Devoe කියන කතුවරයාගෙ how to take a walk කියන සටහනෙන් තමා ඒ පොතට ඒ කරුණු උපුටන් තියෙන්නෙ...ඉතින් ....මම ත් ඒ සටහන කියවලා...මගේ රසකාරක ටිකකුත් ඒකට එක්කාසු කරලම ඇවිදින්න යමු කියනව ඔබට.....
.
පලවෙනිම දේ.....ඇයි මේ අපි ඇවිදින්නෙ කියල හිතන්න එපා.....ඒ කියන්නෙ ඇවිදින්න විශේෂ කාරණාවක් හේතු කරගන්න යන්න එපා....ෆිට්නස් හදාගන්න, බර අඩු කරගන්න, කැලරි දවන්න....ආ ඒවට ඇවිදින ඇවිදිල්ල ගැන නෙවේ මේ මං කියන්නෙ.... කොටින්ම කිව්වොත්....මේක මේ නිකංම නිකං ඇවිදිල්ලක්.....
ඒකෙ වැදගත් කම වෙන්නෙ....අරමුණකට ඇවිදිනවට වඩා ඔබ ලෝකයේ සුන්දරත්වය දකින්න ගන්නව එවිට..පහුගිය දවස් වල පැට්නා යන වෙලාවෙ.....හුඟාක් අය හැල්මෙ දුවන කොට මං කලේ අහල පහල තේ පඳුරු වල මල්, හීන් බෝවිටියා මල්, ගොටුකොළ පඳුරු , අහසෙ වලාකුලු බල බල හෙමින් ගිය එක....මං විතරක් නෙවේ අපේ නඩේම එහම අය.....ඉතින් ඒ ඇවිදිල්ල විඳීමක්....
.
දෙවනි කාරණේ....ඔන්න ඇවිදින්න එනව නම් හිතේ තියන ගැටලු, සංකා, හිත් අවුල් ඔක්කොම මල්ලකට දාල ගැටගහල මුල්ලක තියල එන්න ඕන....ඕවත් උස්සන් කාටද ගමන් යන්න පුලුවන් ..අනික ප්‍රශ්න හිත හිත ගියාම අවට ලස්සන පේන්නෑනෙ....ගෙදර අර මල්ලට දාල එන්න බැරිම එව්වා...හිතේ පතුළටම දාල ගලක් බරතියල අරන් යං...ඕවාට ආයෙ ගමන ඉවර වෙනකල් උඩට එන්න බෑ ....
.
තුන් වෙනි එක තමා තියන අඩියක් ගානෙ සැලකිලිමත් වෙන්න ඕන...හොඳ අවධානෙන් යන්න ඕන...ඇයි...?....ඔය ගස් වල තියනව ඇහැට පේන්නති තරමෙ ලස්සන මල්, එතකොට චූටි චූටි ලස්සන සත්තු...ගස් වල කොළ පවා එකේක හැඩ රටා මවනව ...ඔබ අමුතුම කෙනෙක් කරන්නෙ අන්න ඒ අවධානයෙන් ඇවිදීම....සමහරක් ගස්   වල මල් වල සුවඳ .....නාස් පුඩු පවා.....නැවුම් වෙන්න ගන්නව....
.
ඉතින් මතකද හුඟාක් පොඩි කාලෙ ඔබ ඇවිදින්න ගිය හැටි....දැනුත් අන්න එහෙම ඇවිදින්න යං ...නැවුම් වෙන්න....අලුතින්ම ඇවිදින්න එන්න.....මා එක්ක....
.
විසිරි සිහින           

No comments:

Post a Comment