Friday, April 3, 2020

148. අලුත් ගිණුමක් අරඹමුද

තෙරේසා මවුතුමිය වරක් මෙන්න මේ ප්‍රකාශය කර තිබුණා....

“ ලෝකයේ මහා ලොකු විශිෂ්ඨ ගණයේ ක්‍රියාවන් කියා දෙයක් නැහැ.ඇත්තේ බොහෝ ආදරයෙන් කරන ලද ඉතා සුළු ක්‍රියාවන් පමණිය...”

මේ ගැන මඳක් සිතන්න.
ඔබට ලෝකය සහ මිනිසුන් සමග තද බන්ධනයක් පවත්වා ගන්නට කල හැකි මෙවැනි සුළු කටයුතු මොනවද කියා මඳක් සිතන්න.

තවකෙකුගේ ජීවිතය වඩා යහපත් කරන්නට ඔබට අහම්බෙන් වුණත් කල හැකි කාරුණික වගේම හරි සුන්දර ක්‍රියාවන් එමට තියෙනවා.
අනෙක් අයෙක් සතුටින් තියන්නට ,වඩා යහපත් කරන්නට ඔබ ඒ දරන උත්සාහය ඔබටත් හැමවිටම තෘප්තිමත් ජිවිතයක් ගෙන එනු ඇති.

මේ සඳහා ඔබ කල යුත්තේ කුමක්ද..?
මම දන්නවා ඔබ ඊළඟට මම ලියන දේට හිනාවෙන බව...

ඔබට පුළුවන් ආදර ගිණුමක්...ඒ කියන්නේ love account එකක් අරඹන්න ...

මේ තියන එෆ් බී එකවුන්ට් එකවත් හරියට අප්ඩේට් නොකරන විසිරි මෙහෙම කිව්වම මොන love account ද කියල ඔබ හිතාවි...

ඉතින් ඔබ මම කියන දේ අහනවනේ...අරඹන්න මේ ගිණුම..

දිනපතා මේ ගිණුමට තැන්පතුවක් එක කරන්න.ඒ කියන්නේ එකක්.... කොහොමද දන්නවද...?

තව කවුරු හරි කෙනෙක් සතුටින් තියන්න ඔබ දවසට එකම හෝ දෙයක් කරන්න.ඒක මහා පරිමාණ දෙයක් වන්න ඕන නැහැ.පසුගිය පළවෙනිදා දවසේ ඔබ කිදෙනෙක්ට සුබ පැතුවද සුබ නව වසරක් වේවා කියල.නමුත් ඉන් පසු ඔබ දිනපතා උදැසන ඒ කාට හෝ සුබ උදාසනක් පතන්න අර දරපු උනන්දුව දැරුවද ...?

ඔබේ සහකරුට හෝ සහකාරියට පුංචිම දෙයක් ගෙදර යනකොට අරන් ගියාද ..?ඒක මුදලින් තක්සේරු කරන්න යන්න එපා..වඩා වටින්නේ ඔබ ඒ කරන දේ..ඔන්න මට අද ලැබුනා පිටරටින් ආව කෙනෙක්ගෙන් පොඩි චොකලට් දෙකක්.වෙනදට ඒ දෙකම දරුවන්ට ඒ දෙක ගෙනියන මම අද එයින් එකක් ඒ දෙන්නට දීලා අනෙක මහත්තයාට දුන්නා.සමහරක් විට නොහිතපු තරම් ඒ දෙයින් එයාට සතුටක් එන්න ඇති.ඒ දේ මම දකින්නේ සිනහවෛන් පමණක් වෙන්නත් පුළුවන්.

ඉඳහිටක හරි හේතුවක් නැතුව ඔබේ දරුවෙක්ට අමතන්න.දීලා ආදරෙයි කියන්න .සමහරක් විට ඔවුන් කල පුංචිම හොඳ දෙයක් වෙනුවෙන් ප්‍රසංශා කරන්න...

මේවා තමයි ඔබේ තැන්පතු.

ඔබේ ජීවිතය ගැන සිතන්න..මට මේ ගැන සිතන කොට දැනෙන දෙයක් නම් ..මෙන්න මේ පුංචි දේ තමයි ජිවිතයට මහා දේවල් වෙන්නේ..
මේ කුඩා තැන්පතු එකතු වෙලා..ඔබට ගෙනෙන සතුට ඔබේ බැංකු ගිණුමේ ලක්ෂ ගණනක් තැන්පත් වුණත් ඔබට ලබා ගන්න බැහැ.

මේ කියමන අහල තියද...එමර්සන් නමැති අයෙක් මේක කියා තිබෙන්නේ..
“ ඔබට පොහොසත් හදවතක් නැත්නම් ඔබ ධනයක් හිමි හිඟන්නෙක් පමණයි.”

ඒ වගේම තෝල්ස්තෝයි මෙහෙම කියා තිබෙනවා...
“ සතුට ලබා ගැනීම යනු ඔබේ දයාව සෙනෙහස මකුළුවෙක් දැල වියන ආකාරයට සම අතට විසි කිරීමත්....එයට ආපිට ලැබෙන හැමදේම ග්‍රහණය කරගැනීමත් ය ...”

ඉතින් අරඹමු නේද මේ අලුත් ගිණුම.....

මම 
විසිරි 

1 comment: