Saturday, February 13, 2021

2021(7) හද විලේ ඔබ පිපුණා





උදෙන් ම වැඩට යන්න එළියට බැහැල වෙලාව ටිකක් වැඩි නිසා මම සුපුරුදු අවන්හලේ නවතිනව....

වෙනද හැන්දෑවට උණු කෝපි එකක් එක්ක මුහුද දිහා බලන් විනාඩි කීපයක් ගතකල තැන....අද මට උදේ වාහනේ ඇතුලෙ ඉඳන් විඳින්නට වෙන්නෙ....
.
උණු බිත්තර රෝල්ස් එකක් එක්ක නෙස්කැෆේ එකක් අරන් මම වාහනය තුලට ගොඩ වෙනව....
.
ඈත මුහුදු රළ නැගෙන්නෙ හෙමින්.... හරිම නිස්කලංකයි....මම සිංදු ගොන්නට යොමුවෙමින් නෙස්කැෆේ එක තොල ගානව.....
.
සමහරක් සිතුවිලි දෙතොල් අතරට ම ඇවිත් හිනාවක් වෙලා ගිලිලා යනව.....
.
ඒ සියුම් හැඟීම් ජීවිතේ ට එන්නෙ හරියට අර සියුම් රළ නැගෙනව වගේමයි.....
.
කාලය ගෙවෙනව....මම නැවත අධිවේගී මාර්ගයට අවතීර්ණ වෙනව....
.
වාහනයේ සිංදු අතරෙ ක්ලැරන්ස් විජේවර්ධන ගෙ හඬින් මට මෙහෙම ඇහෙනව ....
.
" හද විලේ ඔබ පිපුණා..
නිසසලේ පෙති සැලුණා...
දුනුකේ මල සේ යාවී... "
.
මගේ දෙතොලතර ඒ ගී පද හෙමින් මිමිණෙනව

......ඉතින් ජීවිතේ සුන්දර බව මම ආයෙම ආයෙමත් අදහනව.....

විසිරි ❤

No comments:

Post a Comment